irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Det som var

Kategori: Trams

Har dämpat avsaknaden av den groteska fysikboken med att äta groteska mängder morotskakor, bullar och choklad. Kändes som en bra idé när det begav sig. Såhär efteråt ställer jag mig lite mer tveksam till frossandet.
 

 
Jag har ibland tänkt på en sak; om jag skulle ta och återgå till grundtanken med denna blogg. Nu var det ju ganska längesedan jag startade upp den och om det är så att er minneskapacitet ligger på samma nivå som min (inte troligt, men om så är fallet... jag beklagar) eller att ni helt enkelt inte var med när jag började projektet (inte heller troligt, vem läser ens denna skit? Och om så är fallet... återigen: jag beklagar) så kanske jag bör informera er om vad det hela handlade om.
 
Detta är det första inlägget som skrevs här, och där har ni också denna bloggs ursprungliga koncept. Spännande information om min vardag, dagens outfit, kändiskoll och heta tips. Vet inte hur sugen jag är på att dra upp det igen, men ska klura på det.
 
Kanske är det en lika bra idé som:
Om idén är lika bra som idén på bilden ovan lovar jag att döda den, begrava den och aldrig mer nämna den vid namn.
 
Mina slutord.
God natt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: