irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Jag ska bli bloggare. Ja nu jävlar.

Kategori: Trams

Oj. Jag trodde det inte. Alltså på riktigt. Jag trodde det verkligen inte.
Undrar vad fan jag gör här. Undrar om jag borde vara här. Jag tvivlar.
Antar att jag ska berätta om vad jag gör om dagarna, om vad jag har på mig, kolla upp kändisar och ge spännande tips. Allt det där är jag personifierad.

Dagen: Vaknade strax innan sju av åtta kalla små tassar, två fuktiga nosar i ansiktet och ett väldigt kurrande. Eftersom min skolvecka slutar på torsdagar har jag varit ledig och inte gjort någonting idag. Om man inte räknar småäta och sitta framför datorn.

Outfit: Ett par röda mjuka pyjamasbyxor, ärvda från min mor och som min syster brukar beskriva som de fulaste byxor som finns. Jag gillar dem. Hon kan ta sig i röven. Sen har jag en marinblå fleeccetröja som min mamma fick i julklapp från jobbet för några år sedan. Den är så trendig. O svarta strumpor med vita och grå ränder. De är fina.

Kändiskoll: Michael Jackson begravs idag.

Tips: Paraply. Och håll hårt i det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: