irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Flytta?

Kategori: Trams

Hej på er! Nu undrar ni såklart vad jag har gjort de senaste dagerna, och varför ni inte fått den dagliga uppdateringen. Såklart. Men jag har inte så mycket att säga om den saken mer än att det tydligen inte blivit av. 
 
Hur som helst.
 
Jag brukar ibland kolla lite på lägenheter och hus, bara av den anledningen att jag tycker att det är lite roligt. Jag får ocskå uppdateringar om lägenheter som finns tillgängliga ibland, och när jag var och kollade in en av dem så såg planlösningen ut såhär:
Tycker inte ni också att det är ganska spännande att det inte finns någon dörr in till vardagsrummet och köket? Det gör jag i alla fall. Jag skulle nog tycka det var ganska jobbigt att inte kunna laga mat i ett kök som jag har köpt. Alternativt vara tvungen att ta balkongvägen för att komma till den delen av lägenheten. Hoppas verkligen att lägenheten är billig. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: