irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Småskalig tillverkning

Kategori: Trams

När vi ändå är inne på miniaturdjur så är det ju, såklart, viktigt att skydda dem. Med rustningar till exempel. Som dessa.
 
 
 
 
 
Men tankte på hur mycket jag länkar till Earth Porm skulle man kunna tro att jag gör reklam för dem. Det gör jag inte. Inte med flit i alla fall. Bara det att jag slösurfade runt där för några dagar sedan och hittade saker som jag gillade. Och att länka dem på bloggen är ett sätt att komma ihåg. För mig. Och så får jag ju dela med mig av häftiga prylar. Och det är ju.... häftigt. Verkar jag häftig? Jag känner mig lite häftigare när jag lägger upp saker. Det är som att jag kan något. Vilket inte är sant. Jag kan ingenting. Jag är heller inte häftig.
 
Men man kan ju försöka.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: