irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Reklam

Kategori: Trams

Alltså förlåt, men den här reklamen för Belvita morgonkex. De säger att det är det enda frukostkexet som frigör energi under flera timmar. Först och främst så lär det ju vara det enda morgonkexet. Och näst och främst så innehåller detta kex, precis som kex gör, en jäkla massa socker. 22 % närmare bestämt. Men sure, de innehåller säkert en eller annan liten långsam kolhydrat. 
 
När jag ändå håller på och håller på om reklamer kan jag ju lika gärna gå in på en reklam jag VERKLIGEN stör mig på. Liksom på riktigt. Avskyr skulle man kunna säga. Extra-reklamen med Ashton Kutcher när han säger nej till en pizzabit. Alltså.. jag kan inte ens... det finns INGENTING med den reklamen som är rimligt. Någonstans. Usch.
 
 
Det var fan bättre förr.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: