irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Helgen

Kategori: Trams

Helgen: Jaja, det blev ingen uppdatering om min fantastiskt spännande dag igår, men ni förstår, jag var så hemskt upptagen. Så som en bör sådär på en lördagkväll. Så, nu undrar ni såklart; vad var det för fantastiskt spännande bloggevent eller stor bloggfest jag var på? Ja, det kan man ju undra, och det vore ju inte så konstigt. För det är ju, som alla vet, så mitt liv ser ut. Men nej. Inte igår. Jag jobbade en uthyrning. Vilken fest. Ja, inte för mig då, utan för de som satt på middagen.
 
Idag var det mest spännande som hände när jag sambon skulle ta en eftermiddagslur och bad mig agera väckerklocka till 16:00. Jag väckte honom, men sedan slutade med att även jag somnade och vi båda vaknade till klockan fem. 
 
Vi har också skruvat upp en hylla.
 
Outfit: Klassisk söndagsoutfit.
 
Kändiskoll: Tom Cruise dementerar kärleksrykten. Exakt vad det rör sig om vet jag inte riktigt. Med det står var och en fritt att ta reda på.
 
Tips: Ta en promenad! Det är för sjutton skönt ute!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: