irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Hurra

Kategori: Trams

Det här är vad jag kallar vetenskap.
 
 
Klicka på bilden och ta reda på hur många som är kära i just Dig! Helt fantastiskt. Lovar att det är väldigt unikt. 
 
---
 
Update: Den här sidan är verkligen helt fantastisk, man kan även få reda på om man tänker som en man eller som en kvinna, bara utifrån sitt namn! Alltså wow, hur genialiskt som helst.
 
Mitt resultat:
 
Tänk, hur HELA min personlighet enbart beror på mitt namn. Fullt rimligt, jag har alltid tycket att alla som heter tex Anna verkat ha tre personer som varit hemligt kär i dessa henne. Och att alla Annor tänker 100% som män. Och att OM någon Anna någon gång sulle vara med i en skvallertiding skulle det handla om att hon var en ny kärlek till ett fotbollsproffs. Rimligt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: