irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Fundersam

Kategori: Trams

Ja, hej! Jag mår bra. Och så vidare.
Skolan har dragit igång nu, och för att bli lite extra strukturerad (snarare, för att över huvudtaget ha någon som helst ordning på mig själv) skulle jag vilja ha någon slags tavla som man kan skriva på och som är magnetisk. Typ en sådanhär:
 
 
Dock så blev jag lite konfunderad när jag läste om den. Ser ni måtten? 45x45cm står det. Ganska lagom tänker ni, och, ja, det är ganska så lagom! Och så tänker man, jaha, men hur förpackar de den? Tydligen väldigt väl då den krymper från dess längd och bredd på 45 cm till en förpackninglängd och bredd på 180 mm! Det är fan inte illa. Antingen så är denna glasskiva väldigt vikbar, eller så har jag helt lärt mig fel när det kommer till att konvertera mm till cm. Och i så fall borde jag inte läsa kemi på universitetet, utan gå om grundskolan. Ska träffa studievägledaren på onsdag, kan ta upp det då.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: