irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Dagens (!)

Kategori: Trams

Dagen: Vaknade, tjock i halsen. Kände att, men nae. Drack te, åt frukost och drack mer te, hittade en ny websida med kläder i min smak... Några timmar senare skrev jag färdigt en laborationsrapport. Gick till Clas Ohlson, köpte mig en radio och en magnetisk glastavla på vilken jag nu planerat hela min vecka! Nu sitter jag och förbereder för morgondagans laboration och dricker te och försöker övertala mig själv att en hals kan vara bra att ha trots att den gör helvetiskt ont. Kom ihåg: amputera inte bort den! OBS! Viktigt!


Sjukt. Jävla. Strukturerad.


Outfit: Jävligt het.Något stickat, något tajt och något grått.

Kändiskoll: ...?

Tips: Skaffa en gigantisk ballong som du kan bo i när man träffar alla såhär efter sommaren. För att undvika eventuella bakterier.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: