irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

23:23

Kategori: Trams

Najmenvaddåligt. Här har jag helt hoppat över två dagar som att de inte vore viktiga. Så himla taskigt. Jag ber om ursäkt, både till de dagarna, men också till er, kära läsare. Jag förstår ju på de översvallande kommentarsfälten att ni, all mina tusentals läsare, har saknat mig. Så därför är väl det ända rätta att inte räkna bort ännu en dag.
 
Dagen: Ganska produktiv. Varit på Clas Ohlson och reklamerat en radio som ytterst opraktiskt nog alltid stängde av sig själv efter 15 minuter när den var inställd på AUX, för att få en ny som gör exakt likadant, varit på laboration som var jättetråkig och jag fattade ingenting (allt som vanligt), jag har varit på födelsedagsfika och faktiskt lyckats plugga.
 
Outfit: Tröjor och leggins och klänning och grejer.
 
Kändiskoll: ...mm.
 
Tips: Sätt er bara ned och gör skit, så lär ni er hur, och så inser ni också att det inte är så jobbigt som ni trodde. Smart va? Mhm!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: