irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Över

Kategori: Trams

Jaha. Då var vårbalen och dagarna runt omkring över. Summering: folk är fan inte kloka. Jag blev full och gjorde det jag gör bäst när jag är full. Gick hem. Men det är okej. Har ändå fått hänga med folk både i söndags och igår. Eller, fått vet jag inte. Jag kanske inte alls var välkommen. De försökte faktiskt få mig att dricka alkohol. De kanske ville att jag skulle bli full så att jag gick hem! Hm...
 
Jag har tyvärr inga bilder på mig i min klänning. Eller, om det är tyvärr eller inte kan ju vara svårt att avgöra. Jag kanske såg vedervärdig ut, vad vet ni.
 
Ungefär såhär såg min klänning ut:
 
Jag hade också en sådär fin frack i samma mönster som jag hade tänkt tvinga min bordsherre att ha. Förstår inte varför ingen ville ha mig som dejt...
 
Lite ledsen faktiskt. Vi skulle sett så himla fab ut tillsammans.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: