irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

På gång

Kategori: Trams

Dagen: Alltså, detta väder gör mig lycklig in i alla mina bittra vråer. Jag spenderade förmiddagen insvept i en filt ute på balkongen och njöt av solen. Eh, ja, eller så var det fysikboken som fick min själ att glädjas. Det är ju också en (o)möjlighet. Blev tvingad till första löpturen på två månader. Det var bra. Första gången någonsin jag sprang i Uppsala. Ni vet vad de säger; en gång är en vana.
 
Outfit: Det har varit lite olika det där. Mörka hippa mjukisbyxor med trendig grå bomullströja, svarta träningskläder med skor i fräck blå färg och grått hårband, randig grå oversizetröja med grön kjol, svarta strumpbyxor och röda kängor och nu, sist och minst, min vita sov-t-shirt. Och ja, jag har trosor på mig.
 
Kändiskoll: Taylor Swift dumpade Harry Styles (eh, vem?), sångare i One Direction (...okej?), ett asbra pojkband (?) för att han tydligen spanar in brudar. Andra än Taylor Swift. Hårt.
 
Tips: Detta. Freaking awesome.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: