irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Läget

Kategori: Trams

Saker jag gör istället för att plugga:
  •       • lyssnar på musik
  •       • hittar ny musik
  •       • sjunger med i låtar
  •       • diskar
  •       • städar
  •       • facebookchattar
  •       • kollar på vänners gamla facebookbilder
  •       • kollar på vänners vänners gamla facebookbilder
  •       • kollar på vänners vänners vänners/randoms jag inte ens vet vilka det är facebookbilder
  •       • spelar Harpan i flera timmar
  •       • tittar på dokumentärer om rymden
  •       • pratar med mina sambos
  •       • småäter
  •       • planerar löprundor lite för länge
  •       • löptränar (fast det ser jag som en bra grej)
  •       • stirrar in i väggen
  •       • tänker på sommaren
  •       • borstar håret
  •       • tittar på naglarna
  •       • funderar över vädret
  •       • kollar på väderleksrapporet
  •       • tänker på jobbet
  •       • kollar jobbannonser
  •       • lagar mat (också en ganska bra grej ändå)
  •       • bloggar
Jag ber om ursäkt för att alla mina inlägg handlar om plugg, men det är liksom det som händer i mitt liv just nu. Eller, borde hända i mitt liv. I morgon har jag tenta. Det kommer nog gå dåligt. Med tanke på hur det känns. Skulle haft tenta i lördags också. Och igår. Men... nej. Jag lät bli. Jag ligger så mycket efter så det var liksom inte riktigt någon idé. Men, jag tänker som så att det spelar inget roll när jag gör dem. Jag tänker se till att få allt gjort innan nästa läsår startar, så att jag inte har rester då. Det är mitt mål, och jag är helt okej med det.
 
Nu måste jag dra igång. Så att jag i alla fall har en liten snöflingschans (det snöar ute (wtf?), därav... ja) i morgon.
 
Hej då.
 
 
 

Kommentarer

  • KLC säger:

    DET ÄR FA-AN GAAAAY ATT HA BLOGG!

    2013-04-04 | 18:09:05

Kommentera inlägget här: