irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Uppgraderad

Kategori: Trams

Jaha, då var jag hemma i fabtown igen då! Ja, tack, resan har gått bra. Åkte tåg hela vägen utan byte, bra grej. Men, obra grej, satt vid bord och snubben mitt emot... tja, låt mig säga såhär, att jag har inte alltid så fördelaktig placering när det gäller att åka tåg. Han hade varit nere i Småland och spenderat två månader i kloster där de marscherade mot djävulen. Intressant.
 
Dessutom har jag tagit det enorma klivet och uppgraderat till Spotify Premium. Jag hatar månadsutgifter, men kunde inte låta bli. Musik är helt enkelt för bra.
 
Idag firar jag dessutom exakt ett år i Uppsala! Helt klart värt att fira med Spotify!
 
Bara för att det är min och Uppsalas ettårsdag får ni en fräsch ballongbild från en hemlig källare.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: