irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Skiner

Kategori: Trams

Det här med att bygga om är lömskt alltså. Man måste, typ, göra en massa saker. Har just alldeles nyss hjälp päronen att baxa in kyl och frys. Det var nästan så att det fanns en risk att det var till på gränsen lite ansträngande. Bäst att återgå till den mindre tärande sysslan att ligga på sängen med filtar och mysbelysning. 
 
...fast är jag här måste jag tvinga mig själv till att plugga. Finns inga bra ursäkter för att låta bli. Eller, jag kan komma på en massa bra! Dock osäker på huruvida de gills. Fan, finns då alltid en hake med allt. 
 
Kanske skulle ta en promenad till den fantastiska stjärnhimlen utanför! ...älskar fan stjärnor. Fast då kan jag inte lyssna på Les Misérables. Helvete, en hake!
 
Stannar nog här trots allt.
 
Vill nästan ta en sovsäck och lägga mig ute och bara stirra. 
<3 stjärnor
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: