irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Seg

Kategori: Trams

Alltså, jag har ett problem. Min dator gjorde en automatisk uppdatering av Google Chrome för några dagar sedan, och ända sedan dess har det varit bugg. Vissa länkar fugerar inte som de ska etc. Fruktansvärt irriterande! Den blev APlångsam ett tag också, men nu sköter den sig. ...tänker att jag ska formatera om. Vilken dag som helst nu. ...vilken dag som helst.

Kan inte låta bli att fundera på att köpa en ny. Eller en till snarare. En liten en som går att ta med sig. Denna är knappt bärbar. Men samtidigt känns det väldigt onödigt. Den må vara otymplig, men den fungerar, oftast som den ska, och den vägen faktiskt inte så mycket. Det är i sådana lägen det är oerhört praktiskt att vara snål. Slipper fundera alltför mycket på det.

 
Dessutom är jag faktiskt ganska nöjd med det jag har.
Hatar prylar och hela tiden köpa nytt. Stressande ju.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: