irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Nyhet

Kategori: Trams

Oj, vet ni vad jag har gjort sådär lite på en höft? Flyttat. Jag satt och pluggade i tisdags och så bestämde jag mig att nu är det dags. Av alla saker man kan göra för att komma undan plugg så är nog att flytta en av de mest effektiva. Det tar lång tid och man känner att man gör någonting produktivt och viktigt. Win-win!

Men det känns lite konstigt eftersom det inte var ett dugg planerat. Plötsligt är jag bara här och behöver inte längre sitta instängd i mitt rum i en korridor. Jag har inte riktigt förstått, så jag stänger in mig ändå. Kan i och för sig bero på tentaplugget.

Det är en väldigt intressant grej att göra spontant. Lustigt, jag kan bestämma mig för att flytta eller åka till Indien på en timme (varför planera?), men ska jag göra andra val som att köpa mat eller kläder kan det ta hur lång tid som helst att bestämma.

Kommentarer

  • JozzAn säger:

    Nemen har du flyttat? Fått tag på en lägenhet antar jag? KRAM

    2013-01-17 | 23:08:38

Kommentera inlägget här: