irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Gaddar och kattmos

Kategori: Trams

Jaha. Så har man varit hos tandläkaren för första gången sedan någongång 2008. Tvungen att se så att gaddarna var i gott skick. Det var de. Så det var ju bra med den saken. En annan sak som är bra med den saken är kostnaden av nämnda besök. 80 kronor. Det tycker jag var helt okej. Jag tackar ödmjukast för tandvårdsbidraget som gjorde kostnaden 600 kronor bekvämare.

Alltså, vill man inte bara bli katt och trassla sig in i smeten? Eller, jag skulle kunna tänka mig att göra det i nuvarande tillstånd också, men för en rikitgt bra känsla skulle det nog behövas något fler katter i så fall. Och med fler katter kommer fler klor. 
 
...och jag tycker att det skulle vara slöseri av fina katter att göra mos av dem.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: