irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Dags

Kategori: Trams

Igår lämnade jag över de sista nycklarna till mitt studentrum. Så om jag inte lär känna någon som kommer att bo där, blir bjuden på fest som personen som bor där håller i eller gör inbrott så kommer jag aldrig återse mitt gamla rum. Tråkigt. Haha, nej. Inte ett dugg tråkigt. Nu bor jag här i lägenheten på riktigt. Har fått iordning de allra flesta prylarna (passade på igår natt, vad är egentligen grejen med att alltid ta tag i saker mitt i natten när man borde sova?) och trivs riktigt bra (vågar inte säga annat eftersom denna blogg ibland läses av mina sambos).
 
Idag har jag gått upp brutaltidigt (sju) och sedan dess vikt tvätt och lagt en klädbeställning på några tusen. Tack CSN!

Nu ska jag... antagligen fortsätta plågas av min sömnbrist.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: