irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Trögt

Kategori: Trams

När jag vaknade i morse kändes det lite märkligt. Ni vet när man verkligen kan känna vilken oerhört bekvämt position man har lyckats landa i. Och jag undrade varför jag inte mådde likadant som när jag vaknade igår. Tänkte att det var lustigt att bakfyllor kan slå så olika (trots att jag knappt blir bakfull, blir mest bara obekväm i kroppen). Det tog ett tag att inse att skillnaden berodde på att jag inte var bakfull utan bara seg på grund av för lite sömn. Tänk att man mår bättre när man dricker mindre alkohol! Vem hade kunnat ana.
 
Annars har vi fått nya soffor idag, och jag har varit med och sett till att det blivit ordentligt använda. Väldigt sköna soffor att ha en segdag då man kryper ihop i fosterställning med te och lugn musik samtidigt som man stirrar rakt in i väggen och funderar över livet.
 
Och jösses vad väldigt mysigt (mysigare) vi fått det nu också!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: