irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Klant

Kategori: Trams

Myste ihop mig i soffan med min fysikbok som jag köpte begagnad igår och tänkte att nu, äntligen, ska jag läsa en massa! ...nja. Ni vet när man ser tecken? Fast inte riktigt reagerar på dem? Som att den står volume 2 på framsidan av boken. Jag vet inte varför jag inte reagerade på att boken är normaltjock när jag VET att den egentligen ska ha en helt grotesk storlek. Så när jag nu skulle slå upp och börja läsa i kapitell ett möts jag istället av att boken börjar vid kapitell tjugoett.
 
Ja. Med tanke på att boken har en sådan grotesk storlek så är den alltså uppdelad i tre volymer. Nu är frågan om jag ska köpa volym ett och ändå komma undan billigt eller om jag ska köpa hela boken. Hm.
 
Kan inte låta bli att bli jävligt sne på mig själv, förbannat typiskt mig att göra en sådan här sak. Jag skäms över min brist på insikt och mitt slarv. Varför är jag dum i hela huvudet?
 
 

Kommentarer

  • hejhej säger:

    vad är det för bok? och vad är det för kurs?

    Svar: University Physics. Kul bok! Antar jag.
    irtsa

    2013-02-12 | 17:30:22

Kommentera inlägget här: