irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Milstolpar

Kategori: Trams

Uppdatering från helgen: gjort en del saker. En av de mest minnesvärda var väl när jag tog av plasten från min internetbankdosa efter att ha haft den på i hela internetbankdosans livstid. Livstiden är dock något oklar, men några år i alla fall. Jag kan lova att ni sällan sett en internetbankdosa som är så blank för sin ålder. Detta var fan ett stort steg i mitt liv.
 
Annars bara hängt runt. Kanske druckigt lite vin, whisky, te, tuggat choklad och djungelvrål, hovat klubb, bäddat sängen, varit moboffer och annat intressant. Nu är jag dessutom ganska nyss kommit hem från att ha sett Les Misérables med en bunt trevliga prickar.
 
Fett.
 
Nu misstänker jag att det är hög tid att sovFUCK, 02:15??!? WTF??
 
Hörs.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: