irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Resultatet

Kategori: Trams

Fortfarande inte sovit någonting mer. Jag har liksom gått runt som i en dimma, som att jag är full fastän jag inte är det. Kroppen säger: "Hörrudu, du borde verkligen sova, du är fan dum i huvudet." Huvudet säger: "Neeeeejdå, du är smart, visst är du lite taggad ändå? Ja, men du ser, kör på bara!"
 
Så idag har jag: Varit på IKEA, Systembolaget, Bauhaus och Willys. Bara kört på. Sedan har jag fortsatt med att städat mitt rum och höjt mysfaktorn, skrubbat köket, lyssnat på musik, badat, städat badkaret och toaletten och blivit iväglurad på häng. Det var nice. Men nu vet jag inte längre vad jag gör. Knappt vem jag är.
 
Vem?
...va?
Jag tappade tråden.
 
Sammanfattning: Åtta timmars sömn på dryga 67 timmar gör en inte alert, utan förstärker fylla som inte ens existerar.
 
Nu ska jag sova. Så jävla djupt. Och bra. Ska bli så jävla skönt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: