irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Insikt

Kategori: Trams

Jag gav upp. På riktigt. Jag insåg att göra en hel kurs på en och en halv dag inte var riktigt... vettigt. Visst, det är inte svåra saker det handlar om. Men ändå. En bra grej kan ju vara, jag vet inte, men tillexempel att ha gått igenom det? Och jag upptäckte att.... nej. Jag har inte.

Vad jag gjorde i stället? ...spelade WoW. Upp till level 12! 
 
Ja, jag kanske framstår som en slacker som skiter i. Men det gör jag inte. Jag vet att jag kommer fixa biffen bara jag lägger ned energi på det. Och jag börjar få upp pluggångan nu och inse att jag faktiskt vill. 

Tror jag behövde skita i och tänka på något annat ett tag. Efter att bara ha tänkt och varit stressad över plugg i två veckor och under samma period gått med konstant, alltså, konstan, huvudvärk så orkade jag inte riktigt. Framförallt inte efter haveriet i tisdags. 

Men jag är inte ett dugg orolig. Jag vet att jag kommer ta igen det. 
 
Nu ska jag fan sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: