irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Fuck. My. Life.

Kategori: Trams

Vad roligt det är att ha tentatid utsatt på schemat mellan klockan 08:00 och 17:00. Vad roligt det är att vara dum i huvudet och inte läsa igenom tentapapperna ordentligt. Vad roligt det är att sedan inse, fem minuter innan tentans sluttid att den egentligen är klockan 13:00. Om det gick bra? Självklart! Hur skulle det inte kunna ha gjort det, när jag planerade min tid så att jag skulle kunna sitta till fem? Skickade i panik och ångest med mina kladdpapper där jag ändå hade lite antecknat. Ha, kan bli underhållande att rätta!

Men, kom igen. Jävla pucko, vilken tenta ligger under fucking NIO timmar? Tänk lite va vännen. Framförallt en tenta som inte var särskilt avancerad..

Jag är inte smart, men jag är dum!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: