irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Matlagningsupplivning

Kategori: Trams

Ni vet när man är så trött att man tror att man ska somna när som helst och det känns som att det är omöjligt att gäspa tillräckligt stort? Så är det nu. Så har det varit för mig nästan hela dagen. Jag har verkligen fått kämpa med att hålla mig vaken. Skulle plugga, men det slutade liksom med att jag bara stirrade rakt fram och fick koncentrera mig redigt för att lyckas hålla ögonen öppna. 

Är i alla fall hemma hos mormor. Åkte hit i förmiddags, så jäkla skönt. Har lagat mat till oss. Det blev:



Alltså crêpes gjorda på keso fyllda med svampstuvning och till det en enkel sallad och sparris.
Har längtat efter att laga riktig mat. Gör aldrig det i korridoren. Det var kul.


Nu ska jag däcka. Go'natt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: