irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Förkortat

Kategori: Trams

Har varit på jättedåligt humör. Så jag kunde lika gärna fördjupa mig i hela Sverigedemokratgrejen som jag inte orkat bry mig om. Kunde liksom inte bli på sämra humör ändå. Gick in på youtube för att kolla på klipp som rör ämnet och sedan spendera timmar på att skriva en lång text här om vad jag tycker. Den är långt ifrån klar och jag är ytterst osäker på om jag någonsin kommer publicera den. Antagligen inte, är nog för lat för att färdigställa den. 

Hur som helst kan jag väl sammanfatta det hela med att jag helst inte skulle vilja ha ett rasistiskt parti i vår riksdag och att jag är för gott uppförande gentemot andra människor, det uppförande som jag kallar typiskt svenskt och som Erik Almqvist inte alls uppvisar. Är han svensk då? Om folk börjar bete sig som de i Sverigedemokraternas ledning kommer jag inte våga gå ut efter mörkrets inbrott. Tack SD för att ni gör Sverige till en sådan varm och trygg plats. Ett av SDs tyngsta argument är väl just tryggheten för oss svenskar? Återigen, tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: