irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Baknykter

Kategori: Trams

Däckade efter en sekunds närkontakt med huvudkudden när jag gick och lade mig, sov som en klubbad säl till det att alarmet gick och undrade vad fan det var som störde så tidigt (halv tolv), mitt i min djupsömn och varför. Är öm i hela kroppen, seg och trött som man är när man är jätteseg och jättetrött och undrar vad fan det var som hände igår egentligen. Att jobba sittning och 04-släpp är ungefär som att gå på det. Förfest (förberedelserna), festen (festen) och efterfest (städningen) till klockan sex på morgonen. Så alltså ungefär samma sak. Ungefär.
 
 

Behind the scenes: Avecbjud klara för att bjudas på.
 
Peppar för att åka tillbaka och städa hela huset. Igen. Och är nog bra om jag pluggar innan. Men eftersom jag är baknykter är det tveksamt om jag pallar. Kanske kollar lite på en bok i alla fall. Granskar den. Knaske till och med invändigt. Får se om jag testar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: