irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Pepp

Kategori: Trams

Jaha. Komma hem klockan fem då. Efter att ha varit klubbansvarig för första gången då. Eller, okej, jag gick bara bredvid, men man kan ju låtsas vara viktigare än vad man är. Annars skulle ju jag i princip alltid vara värdelös, och hur peppande är det på en skala? Nej. Just det.

Roliga saker att sysselsätta sig med. Bygga ett torn av ölkartonger enda upp till taket.
Jag kommer uppmuntra sådanthär beteende när jag är klubbchef.
 
Men nu borde jag sova, för imorgon blir det åka av. Luccegasque, minsann! Herregud vad roligt jag ska ha. Jag får den gratis tillsammans med mina klubbverkarkollegor för allt slit denna termin. Och vi ska börja med bruch och sedan köra ända till 04:00. Eller längre, om vi känner för efterfest. ...men det får man väl se.
 
Tagga!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: