irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Snart

Kategori: Trams

Så. I morgon är det dags. Dags för att börja. Börja på allt. Det blir säkert skitkul. Kan ju inte låta bli att undra vad fan jag har gett mig in på. Jag måste säkert använda hjärnan liksom. Och bara där är det ju i princip kört. Jag får väl se till att hyra/köpa en slav som kan hjälpa mig. En smart slav. Eller i alla fall smartare än mig. Just smartare än mig ska väl inte vara så svårt. Men önskvärt vore ju även om personen ifråga även var extremt duktig på kemi. Kan bli ett problem känner jag. Vilken välutbildad kemist vill ta anställning som min slav? Jag kan betala kanske... 10 kr om dygnet. Och mat. Any takers?

Puh. Jag är trött. Har slitigt hela dagen. Städat. Och i går GICK jag till IKEA. Svansade runt där ett antal timmar och GICK sedan hem. Ja, ja, jag vet. Jag är korkad. Men jag fick min ram! Så nu har jag hängt upp min sista tavla och rummet känns i princip som det ska. Några fler kuddar kanske. Så det blir lita stylisch. Trivs i det. Det är niiiiice. Och det är nice.

Nä. Börjar bli trött. Redan. Det är galet. Lite som jag. Galet.

Kanske borde ta och dra mig. Men har kommit till det stadiet att jag inte orkar ta tag i det. Borsta tänderna. Byta om. Gå och lägga sig. Men, kom igen, 18 kvadrat är faktiskt... nästan overkligt stort. Långt... att... ta... sig...

Orkar... inte....

Okej, okej, jag ska sluta dumma mig.

Hej då.

God natt.

Kommentarer

  • JozzAn säger:

    Astri, tänd lite ljus och sätt dig med en kopp te och en filt! Det är du värd! Mys ner dig i mörkret med ljus!! Lyssna nu på JozzAn!

    2012-08-29 | 19:14:31
    Bloggadress: http://jozzanstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: