irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Visum: postat

Kategori: Trams

Nu har jag postat visumansökan. Så nu är det bara att vänta. 

Annars: nu har vår balkongdörr äntligen åkt iväg på lagning efter att ha varit trasig i en sådär, nja.. ganska länge. Hur som helst, snart kommer den tillbaka, hel! 

Jag längtar till Indien. Och sedan längtar jag efter att få börja plugga. Gick förbi universitetet idag. Helst vill jag att allt ska hända nu. Nu!

Oj, nu får jag snart äta! Är vrålhungrig... men sådant är livet när man vaccinerar sig mot tyfus. Ska intas en timme innan måltid. Bäst att lyda.
Ja, tydligen är det tyfus... hehe. Jag stoppar i mig det de på vaccinationscentralen säger åt mig att stoppa i mig. Misstänker att de nog vet bäst. Trots allt. Ska dit i dag igen. Fixa mer. 

MAT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: