irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Så se!

Kategori: Trams

Okej, jag bara antar att ingen läser här längre. Helt förståeligt, jag skriver ju inte längre. Och hur underhållande alla gamla innehåll än må vara kan det inte vara så roligt att läsa dem igen och igen. Och igen. Och igen. Jag mår bra och allt sådant, hoppas ni gör det också. Anledningen till att jag sökt mig hit igen är för att jag har fått en idé. Jag fick den i måndags. Tänkte jag kunde skriva om det här. Lite för mig själv också. Eller, typ bara för mig själv, eftersom jag inte har några läsare. Dagboksgrejen, ni vet.

Hur som helst, idén: jag ska åka till Indien och arbeta som volontär! Trodde jag aldrig. Ingen annan heller antar jag. Och snabbt har det gått. Bestämde mig i måndags och så var det bara att sätta i gång. Skaffade nytt pass i onsdags och fick ett sms från polisen i morse, det är redan klart och betart! Way to go polisen! Har börjat vaccinera mig, beställt flygbiljetter och pratat med drivande i Indialand. Ska hämta passet idag och skriva ut visumunderlag. Tog även jättefina kort i en såndär automat igår. Som jag ska klistra fast på visumet.

Jag är lite snurrig(are än normalt). Nu ska jag till polisen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: