irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Blåögd

Kategori: Trams

Jag har ändrat språket på tangentbordet, så nu förstår ni vad jag skriver. Det är i och för sig inget av värde. Kanske hade varit bättre att inte ändra. Menmen, det är i alla fall lättare för mig att skriva. Typ.

Idag har vi varit inne i Sikar och gått runt. Bara kollat lite. Liksom. Och folk har kollat på oss.. Vi var inne i två tempel. Tydligen var det lite fel tid att gå in i tempel på, för båda var stängda. Men när vi kom in i det andra dök en fotograf upp och såg mystiskt till att vi blev insläppta. Därefter sprang han runt och fotograferade. Inte templet, utan oss. Vi är en turistattraktion. Vi är turister och en attraktion. En man vi mötte vände och vred så på huvudet så jag trodde han skulle köra av vägen. Det är inte så många vita i det här området.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Det är ju lördag. Och det är varmt. På ett bra sätt.

Nu ska jag göra annat.

Kommentarer

  • mamma ia säger:

    Det glädjer mig att du fått prickar! och att allt annat är bra! Massa kramar!

    2011-10-22 | 17:08:36
  • Anonym säger:

    2011-10-22 | 17:09:21

Kommentera inlägget här: