irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

9 dagar...

Kategori: Trams

Jävla förbannade...

Somnade sent igår (...idag) och hade inte benen fulla av spring när klockan ringde 05:50 i morse. Jobbade hela dagen och cyklade sedan ner till byn (som de säger på jobbet) för att hämta ut ett brev. I spöregn. Cyklade jag alltså. Kom fram, hämtde ut brevet (kostade 250 kronor) och öppnade det i väntan på att regnet skulle stilla sig (yeah right). Det var mitt visum som kom tillbaka. Det stod att det inte var komplett. Det stod att jag inte hade betalt. Fuck Indiska ambasaden. Jag har betalt. Loggade in på Internetbanken för att kontrollera när jag kom hem senare. Blev skapligt stressad. Är skapligt stressad. Cyklade sedan till bussen. I spöregn. Kom hem hungrig som vargen och genomvåt. Och asförbannad. Asförbannad för att vara jag alltså.

I morgon ska jag ringa dem, skriva ut kontoöverföringen och skicka det med visumansökan och passet igen. Jag skjuter huvudet av mig om de tänker tvinga mig att betala en gång till. 

...bra dag.
Hoppas de nio som är kvar blir bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: