irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Ologik

Kategori: Trams

Vadan detta? Ett inlägg till idag? Inte klokt. Passar således mig alldeles utmärkt.

Jag var sugen på choklad igår. Så därför bestämde jag mig för att köpa billig Eldoradochoklad idag. Var jag sugen? Nej. Logiken där är oerhört oligikisk. Och böjningen av ordet logik var där extremt ologisk. Men kom igen, hela jag är helt ologisk. Så: jag gick osäkert in i butiken för att köpa billig choklad, osäker på om jag ens ville ha choklad. Och kom ut med morötter, purjolök, gul lök och etc, etc (mina matvanor är inte så intressanta). Om jag köpte choklad? Naturligtvis. Jag kände att jag var tvungen. Trots osuget. Två chokladkakor. Har redan ätit upp en. Jag kommer bli tjock.

Tjockare.

Tjockast.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: