irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Lager på lager

Kategori: Trams

Min fot är inte längre blå. Den är mer lila. Omväxling förnöjer som ni vet.

Vet ni hur många lager filtar/täcken jag har här i min säng? Jag kan ge eder en ledtråd: det är många. Det råkar vara lite kyligt i mitt rum. Det kan bli så om man tar bort fönstrena. "Osmart" kanske ni tänker och, ja, det kan tyckas, men nu var det faktiskt så att de skulle målas. Och, inte för att jag har försökt, men det är nog svårt att måla dem när de sitter kvar i fönsterramen. Kunde ju varit ganska intressant annars. Jaja, en annan gång.

Nä. Jag ska sova. För jag ska upp i morgon. Och jobba. Och rida. Inte min klanthäst då. Hon räknas knappt längre. Jag funderar på att skaffa mig en häst som inte skadar sig. Vad sägs om det?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: