irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Halv elva

Kategori: Trams

Dagen: Jobbade. Lilla V fick sina fötter fixade. Hon fjantade sig en massa. Åh! Sen motionerade jag henne, och hon var så duktig, så! Och så har jag pluggat. Mycket. Men det går så långsamt. Mycket långsamt. Jag ordnade äntligen Spotify på denna dator. Mmmmm.
Sedan hälsade jag på ett gäng Kenyaner som var på besök. "Heeeeej". Och så se glad ut. Bra.

Outfit: Jeans, blå fleecetröja och grå sockor.

Kändiskoll: Joe Jackson dementerar ryktet om att sonen Michael Jackson skulle ha varit gay. På riktigt; varför bry sig? Liksom, 1. Detta kan hålla på hur länge som helst, tidningar älskar skvaller och huvudpersonen i "dramat" är liksom död. Och 2. Häll inte vatten på kvarnen. Jag menar om man nu vill komma ifrån att sexualitet spelar någon roll, är inte det bästa att bara inte bry sig? Rycka på axlarna åt det.
Folk är så fjantiga. Lite som lilla V. Men lilla V är gulliare. Och trevliare.

Tips: Var snygg. Lite mer som jag. Liksom. *host*


Nej. Nu. Kanske skulle ta och... eller... eller inte. Äsch. Jodå. Ska ju upp i morgon. Någon gång. För hoppningsvis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: