irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

(för) Sent

Kategori: Trams

Dagen: Sov tills jag vaknade (!). Tog det lugnt och fick så klart stressa skiten ur mig själv i slutet. Varför är det alltid så? Att när man har gott om tid får man asbråttom och har man ont om tid har man i slutändan mer marginal? Framförallt: varför kan man inte lära sig?
Skolade mig i staden, åkte hem, köpte halvdyra saker billigt, åkte hem, jobbade. Och lilla V såklart! Gullig den där...

Outfit: Ni skulle sannerligen bli gröna av avund! Snygg blå-lila t-shirt, svarta trosor och en gul handduk på huvudet. Undrar i vilken tid det blir mode. Undrar för jag vill veta hur många hundra år jag måste leva. Det är bäst att förebygga. Liksom.

Kändiskoll: Koll? KOLL? Jag har inte ens koll på min framtid (det vill säga 82 timmar från nu och framåt. Ingen koll. Alls). Men det har ju gjorts en Sex and the City 2. Undrar vad den handlar om. Kanske att Miranda har lite problem med Steven, men det löser sig, att Charlotte och hennes man skaffar ett till barn och lyckas till slut kila stadigt, att Samantha har sex med en rad olika personer men till slut lyckas hitta en som hon inleder ett fast förhållande med och att Carrie och Mr Big får stora problem, bråkar, gör slut men blir tillsammans igen? Kanske?

Tips: Gör någonting oväntat! Typ göm dig i soptunnan när den ska tömmas, eller i brevlådan när brevbäraren kommer, eller rid på en struts på E4:an, eller elda upp en brandstation (för att se om det går, jag uppmanar inte till våld!), eller bajsa baklänges, eller säg någonting smart.


Jaha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: