irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Matt

Kategori: Trams

Usch, jag har blivit sämre igen. Alltså, seriöst, jag är så jävla bra på att pricka in förkylningar vid de absolut bästa tidpunkterna. Tex runt den 31 december 1999. Minns ni? Ni vet, milleniumskiftet? Inte jag. Jag sov. Med feber. Hög feber. Det är jätteviktigt att jag är frisk i morgon. Tror ni jag kommer lyckas?


Dagen: Vaknade med dunkande huvudvärk och fruktansvärt ont i halsen. Har pluggat lite och varit hos lilla V. Usch vad det var jobbigt. Var helt slut när jag kom hem. Matt. Trött. Trodde jag skulle få feber igen. Men än är det lugnt.

Outfit: Nej. Alltså, på riktigt. Inte en chans.

Kändiskoll: Det skulle man kunna tro. Men, nej.

Tips: Ni får vara smarta och tänka ut någonting själva. Jag orkar då rakt inte använda min hjärna. Jag måste dessutom vara rädd om det lilla jag har kvar. Min hjärnsubstans tar sig nämligen ut via näsan. Tror jag.


Bäst att se till att jag kan andas och sova bort allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: