irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Back

Kategori: Trams

Jag fick skäll. För att jag inte var tillräckligt aktiv. Så jag lovade att skriva. Har inte riktigt haft lust, och när jag läser det jag skrivit utan lust är det liksom... äsch, tarvligt. Men det är väl sådan jag är.


Dagen: Tja, inte som den borde. Men jag har i alla fall jobbat. Och motionerat lilla V, men inte bara lilla V! Utan även en av de små! Wow. Skuttade lite med den lilla. Över sådana där långa saker som liksom hänger lite i luften. För första gången med någon på. Men han var duktig.

Outfit: Gäsp.

Kändiskoll: Oj; gäsp, verkligen gäsp. Gäspet som beskrev min outfit var mest för att visa att jag är påväg åt det hållet, liksom, men här; gäsp. Boooorriiiiiing.

Tips: Det stavas  d-i-s-c-i-p-l-i-n. Borde ta åt mig. BIG time.


Så Sadie, nöjd?

Just det, jag och lilla V ska ut och visa oss för andra på lördag. Alltså, typ tävla. Liksom. Ba. Sååaatteeeh... Klart slut, varulvstjut.

Kommentarer

  • Sadie säger:

    Tack! Nu kan jag sova gott inatt :D

    2010-05-03 | 22:38:47
  • irtsa säger:

    Allt för din skull! Och jag kan sova med gott bloggsamvete! Jag skulle nog kunna sova gott ändå i och för sig... På tal om att sova

    2010-05-03 | 22:48:13
    Bloggadress: http://irtsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: