irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Zzzz...?

Kategori: Trams

Nä, alltså på riktigt. Det här är inte klokt. Jag tänker gå och lägga mig. Jag kan inte ens minnas senast jag gick och lade mig såhär dags. Herregud, vad är det för fel på mig? Undrar om jag börjar bli sjuk? Äsch, inte jag. Nu kör vi så att jag får sova.


Dagen: Ehh... Bra? Ska bara tänka... (ajdå, vet hur det brukar sluta). Hade en lektion, tog mig hem och därefter till jobbet. Tog mig hem med hjälp av mina ben. När jag ändå höll på tog jag en extra sväng. Jag blev trött (fysiskt) och duschade kallt. Ovanligt, men skönt. (Gosch vad motiverande jag skriver. NOT.)

Outfit: Ni skulle skrattat om ni såg mig förut. T-shirt, shorts och sockor. Det var fint. Och så ser jag ju inte klok ut. Men det har jag ju aldrig gjort.

Kändiskoll: Jag gäspar seriöst i detta nu. Så mycket bryr jag mig. Na-da. Så att säga.

Tips: Var ödmjuk. Framförallt mot dig själv.


Nu gäspar jag igen. Seriöst, klockan är åtta! Återigen; vad är detta???? Imorgon är en annan dag. Den kör jag på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: