irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

21:40

Kategori: Trams

Så var den helgen till ända! Men det var inte den enda, fler kommer framöver, och så någonting fyndigt som rimmar på över. Kanske klöver? hur som helst:


Dagen: Skötta öpp ur sängen ("...vad har hänt med henne?" kanske ni tänker. Lugn, ingenting, jag har alltid varit sådan här. Jag har bara.. mildrat den sidan lite. Och kanske inte varit så motiverad. Nu är jag för trött för att bry mig. Flum är fint. Nu blev det en sådan där lång parentes igen, bäst att återuppta det där... viktiga (?) Oh, parentes i parentes, fruktansvärt iriterande och förvillande. Är ni med på var vi var innan parentesen? Den första alltså. Inte jag) och skrev färdigt en grej, åkte till lilla V och tränade, gick bra, åkte hem tillsammans med den där som skrek på oss (mig och lilla V), hjälpte henne, käkade, träffa brorsan och svägerskan, vill sova.

Outfit: Men, dah, när det är såhär dags har jag duschat och när det dessutom är söndag innebär det att jag inte direkt klär upp mig för att, typ, gå ut eller så. Ni får själva dra slutsatser och ha lite fantasi om vad jag kan tänkas ha på mig.     ....NEJ! För Guds skull, inte det.

Kändiskoll:
Det är tydligen aaashett med läderhattar. Fråga bara Victoria Beckham, Rihanna och, alternativt; eller, Kate Moss. Kanske borde ta och tjacka en. Alternativt; låta bli. Dessutom; Laila Bagge och Niclas Wahlgren har tydligen gift sig. Gulligt. Och; Britney Spears pojkvänn Jason Trawick hatar hennes musik. Stolligt.

Tips: Gör saker ordentligt så blir det bättre gjort.


Vad är det här? Jag är numera astrött (...hur trött nu ett as kan vara, det är ju för bövulen dött. Eller innebär det att det är helt jävla fruktansvärt trött? Helt jävla slutkört är det i alla fall) redan klockan åtta på kvällen. Jag har vänt på dygnet! Åt, enligt ungdomsmått, fel håll! Huh, vart ska detta sluta?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: