irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Nära nio

Kategori: Trams

Jag är toktrött. Alltså seriöst toktrött. Ska skriva lite på ett arbete och därefter, hör och häpna, sova! Det var sjukt länge sedan jag gick och lade mig när jag borde. "It is time" för att citera Rafiki ur Lejonkungen. Ja, det är det ta mig fan. Det var dock inte ett citat ur nämda film. Kanske ni hade koll på.


Dagen:
Det mest spännande var väl att jag fick sluthalvan av ett sms från Telia. Den första halvan kom för... många dagar sedan. Undrade var resten var. Nu vet jag. Dessvärre vet jag inte vad första halvan handlade om. Säkert någonting jätteintressant. Var ute och gick med lilla V också. Jag gick på en hårt packad stig medan hon fick ta sig fram genom en halvmeter snö. Det tyckte jag var rättvis.

Outfit: Hej-jag-har-duschat-och-vill-ha-slappa-kläder-på-mig-och-ska-snart-gå-och-lägga-mig outfit. Ashet. As usual.

Kändiskoll: Anna Anka tycker det är skönt att vara singel. Tur för henne. För just nu är det så det är.

Tips: Lev tillfredsställande för dig själv. Om du så måste jävlas lite med folk i din omgivning... låt det ske!


BTW, jag har ju haft det där projektet som I'm from Barcelona har haft på tapeten, och ska nu runda av det. Projektet är färdig. Det slutfördes när jag var iväg och jobbade häcken av mig (inte bokstavligt alltså, den sitter på samma plats som förut, dessvärre min humornivå också). Alla låtar finns på deras hemsida och om man sparar dem utan att döpa om dem får man ett litet budskap! Är det inte alldeles, alldeles underbart? Kanske inte. På sin höjd lite finurligt. Budskapet var varken underbart (framförallt inte alldeles) eller särskilt finurligt; we really hope you enjoy listening to our little collection of songs and that you play them over and over and tell all your friends about them.

Nu får ni sluta läsa. För jag ska nämligen sluta skriva. Så ni har ju inte särskilt mycket att välja på. Suckers.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: