irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Knappa 30 minuter kvar

Kategori: Trams

Någonting gulligt? Jag har faktiskt bilder på någonting gulligt som jag tog i går. Men då var jag för trött och på för dåligt humör. Nu är jag nog bara för trött.

Nu kan jag se golvet i mitt rum. Framsteg. Jag hittade dessutom en grej som har hållt sig undan. Det här med att städa alltså.. det är sannerligen intressant.


Dagen: Klev upp, gjorde iordning en bönsallad till frukost (alltså, jag gjorde iordning den, jag åt den inte), tog bilen och körde in till staden. Halft motfrivilligt. Skulle in till en kurs. Som påbörjades igår. Kursen i sig var inte så tokig, men de som var där... tanter. Det var en tantkurs. Och så var det jag. Men det blev okej när man var uppslukad av sitt arbete.


Någonting gulligt får vänta tills imorgon. Och jag orkar inte mer mer sammanfattning. Ni får ha överseende. Jag förstår att ni blir upprörda över att missa smaskigt kändisskvaller. Det gulliga får vänta för att jag inte hittar kabeln jag behöver. Imorgon. Det är ett löfte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: