irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tio plus

Kategori: Trams

Dålig idé 1: Att gå genom skogen hem och förvänta sig att någon/några hade gjort det innan mig. Det var det ingen som hade. Ingen upptrampad stig. Ingenting. Det var så mycket snö att man inte såg var vägarna mellan fälten går. Då skulle jag förstås ha vänt. Fan. Jag hatar att vara envis.


Dagen: Jobbade, gick hem, satt, cyklade till lilla V, åkte hem. God semla.

Outfit: T-shirt. Och shorts. Alltså sov-.

Kändiskoll: Hallå, jag håller på att somna här. Inte en chans, liksom.

Tips: Flygbiljetter till Italien för 55 kronor... Jag fyller snart år. HINT.

Antal döda och flådda ofrivilligt spottade (från engelskans spotting, inte spotta med svenskt ursprung. Kom inte på ett tillräckligt bra ord på svenska) djur: Två. En ?, möjligtvis mus men den var så... ofräsch (nähä) att det var svårt att se, och en hjort. Den hade gjort sitt. ......ha.


Jag har blivit tjock. I alla fall under hakan. Någon tyckte det var roligt att bita mig där. Jag tyckte inte det var en bra idé. Inte min haka heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: