irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Nattning

Kategori: Trams

Dagen: Jag verkligen älskade att vakna för att möta verklighetens psykiskt nedtyngande regn. Och framförallt älskade jag att komma på att jag delvis ska vistas i den grå fuktigheten utan annat än en tunn vårjacka (eller alltså, jag hade ju lite kläder under. Lite). Men som med allt annat; jag har bara mig själv att skylla. Tog mig hem från staden, tankarna upplysta med Jonas Karlssons Det andra målet. Den räddade mig från den missär som de glömda hörlurarna skänkte mig.
Älskade att komma hem och senare upptäcka små vita massor virvla runt i luften.
Tröstade mig med att beställa kläder från Internet. Och har köpt smycken från en vän. I'm gonna look pretty. Ha, as if. I wish.

Outfit: Gröna linnebyxor, marinblå fleecetröja och grå sockor.

Kändiskoll: Lady GaGa stäms på en kvarts miljard av hennes ex-pojkvänn som påstår att GaGas artistnamn var hans idé. Och dessutom ska han ha hjälp henne en massa. Tycker hur som helst att det är grymt att det har kommit megastora (inte kroppsligt menat då, utan popularitetsmässigt) kvinnliga artister som tar gott om plats och inte sjåpar sig. Alltså; jag gillar Lady GaGa och Beyoncés nya video. Bara för att de tar plats.

Tips: Gör saker systematiskt.

Kommentarer

  • linn säger:

    you gonna look fabolous! just fantastic!

    2010-03-22 | 06:40:05

Kommentera inlägget här: