irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Long time no see

Kategori: Trams

Dagen: Relativt aktiv, sprang runt och letade efter mina skor i morse. Det händer inte varje dag. Tur det. Jag må vara en slarver, men någon måtta får det vara. Hade en lektion i staden och gick sedan hem från bussen. Var hemma och slappade ett tag och gick tillbaka för att jobba. Och sedan har jag tränat med lilla V! Första gången för chefen, var svettig redan efter uppvärmningen... he. Men det var roligt i alla fall! Och det gick ganska bra.

Outfit: T-shirt. Och trosor. Och handduk på huvudet. Eftersom jag inte har så mycket i det kompenserar jag med att  få det stort på annat vis. Man skulle kunna säga såhär; hjulet snurrar något så in i helvete, men hamstern är stendöd.

Kändiskoll: Huh. Alltid en tung punkt eftersom jag inte bryr mig ett jävla skit (men! Vårda språket förslappade ungdom!). Men eftersom jag inte har varit så... aktiv på senare tid är det väl bäst att slunga mig själv in i bloggsjälen och fördjupa mig i någon spännande stjärnas liv! Jag kan meddela att flera stjärnpar har gjort slut. Mycket intressant. Sedan var det en av de nya Hollywoodfruarna som sålde ett slott för 900 miljoner kroner. Någon som är sugen? Och har råd då alltså. Dessutom; sprutan som användes för att ge Michael Jackson den dödande dosen med propofol är nu till salu. Varför inte köpa både slott och spruta?

Tips: Låt bli att... hålla på sådär... liksom fram och tillbaka med saker och ting. Onödigt. En jävla massa energi tar det också.


En annan sak; skulle på konstert i morgon. Och kanske ta några öl till. Och kanske ha ganska roligt. Synd bara att konserten ställdes in! Jag som peppade och allt! Fasen!!!

Har dock sovmorgon i morgon. Det gör saken... något bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: