irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Jaha

Kategori: Trams

Jag är sådär galet trött igen. Ska inte dra ut på detta mer än nödvändigt. Vet inte varför jag är så trött nu. Vill bara sova. Bäst att göra't. Grejen alltså. Sedan får jag sova.


Dagen: Ledig från skolan, så tillät mig själv att slappa. Gick till jobbet, jobbade och motionerade lilla V, gick och halvjoggade hem.

Outfit: I say whatever.

Kändiskoll: As if.

Tips: Ge er fan på att klara saker. Då lär ni göra det.


Ni kanske lade märke till att jag skrev att jag halvjoggande? Jag har ju haft vissa...  problem med mina ben efter det att jag började löpträna för ett år sedan. Och slutade efter bara några veckor. Som ni kanske vet. Jag har börjat gå till och från jobbet för att härda benen lite eftersom jag gärna skulle vilja kunna löpa ibland, eller åtminstone använda benen utan att få ont i dem. Skulle ju vara.. tja, lite bekvämt eftersom det är lite svårt att låta bli att använda dem.
Fick ont på väg till jobbet, men upptäckte när jag drog mig hemmåt att det inte gjorde lika ont att halvjogga! Så det fick bli så! Hoppas nu detta går vägen! Annars får jag väl börja krypa fram. Eller simma. Eller hyra in någon som kan köra runt på mig med hjälp av någon liten truck av något slag. Ska nog skriva en lista där det med flest positiva och minst negativa anledningar vinner.
Återkommer med resultatet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: