irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Ingenting + ingenting

Kategori: Trams

Men ååååh. Jag har ingen lust. Ingen alls faktiskt. Så jag skiter i det. Bara så att ni vet.

Jag är tråkig, jag vet, men jag är inte på humör.

Usch vad jag inte har lust till någonting. Borde verkligen plugga. Haha, jag är så körd. Så jäkla körd liksom. Och trött. Men det är ju inte direkt någon nyhet. Nu ska jag... ? Ja, inte vet jag. Kanske hälla något starkt frätande på alla jävla kläder som ligger på min säng. Eller så kan jag ju flytta på dem. Skonsammare mot sängen, men något tråkigare för mig.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kommer aldri bli en sådär så säger att jag ska sluta att blogga men kanske låter bloggen hamna i koma, känns mer rättvist på nått sätt.

    2010-03-15 | 03:57:50
    Bloggadress: http://denperfektapartnern.blogspot.com

Kommentera inlägget här: