irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Gungar stadigt

Kategori: Trams

Jag tyckte jag var jättesmart inatt. Jag tyckte inte att jag hade varit lika smart när jag väl vaknade. Av någon anledning vaknade jag flera gånger, och en av gångerna kom jag på; "visst ja, jag måste ju stänga av mitt alarm. Jag ska ju inte gå upp". Typ. Vet inte exakt vad jag tänkte. Vet inte exakt om jag tänkte. Jag kommer ihåg att jag gjorde det, men kommer inte ihåg varför. Då var det självklart. Det ledde till att jag fick stanna hemma. Vilket jag förvisso redan igår funderade på att göra.


Dagen: Pluggat, jobbat. Har faktiskt fått en del plugg gjort. Inte mycket kvar på just den uppgiften nu. Skönt, då kan jag ta tag i alla de andra femhundratrettioåtta uppgifterna jag har kvar. Tummen upp!

Outfit: Jag har sovstilen färdig. Med trötta ögon och borstade tänder på. Det här kan nog bli en bra natt.

Kändiskoll: Neej! Jimmy Jansson och Sandra Dahlberg har gjort slut! Alltså, de var typ det perfekta paret! ...Herr Jansson kanske vore något att satsa på. Han är ju sjukt het. Jag skulle kunna gunga med honom. Fint. Kan ingen betala honom för att sluta sjunga? Tur att han inte är så produktiv. Han är ungefär lika het som det te som jag hade gjort förut idag efter att det hade stått framme några timmar och svalnat.

Tips: Ska ni göra någonting; gör det ordentligt.


Att gå och lägga sig tidigt igår var en bra grej som jag ska göra till tradition.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: